omogen

KEEP TALKING SHIT ABOUT ME YOU MAKING ME FAMOUS ;)

till och med i gbg blir man nu omtalad de va la bra haha


hoppas du/ni får ut något av de.. hoppas de känns bra snacka du/ni om du/ni nu tycker det är så jävla kul haha... jag vet ju snningen och har du/ni inte bättre smatals ämne än så haha.. kan förstå att just du är avundsjuk på mitt liv men vill du veta en sak jag bryr mig inte se du till att växa upp istället och skaffa dig ett värdigt liv men de kommer nog aldrig att hända...


detta är lågt läggre än glocalnet :P och hoppas du tyckler de e kul för det tycker jag hahahahha känns som om du vill leva mitt underbara liv för det är precis vad de e underbart ....


nehepps dags att sova skola i morgon natti natti


somliga människor är inte ens värda skiten under ens skor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0