träningsvärk

vaknade med träningsvärk :S hahaha men men det va bara att ge sig i väg på cykeln igen


luna har träffat sin pappa idag kanon kul att det kan gå så bra som det gjorde idag får hoppas det fortsätter så.. vet ju att hennes pappa älskar henne mest i hela världen..


och hon älskar verkligen honom hon sprang till honom när han kom så glad hon va :D


hon fick ett påsk ägg av sin pappa och ett av sin farmor och farfar

kanon gott godis tyckte hon men oj så mycket :D

de lågg kyklingar i de från farmor och farfar samt en fin porslins höna och en ägg kopp tror jag det va :D

kanon kul att se henne så glad luna och hennes pappa satt och grävde i sandlådan det kan jag lova va en rolig syn då jag aldrig sett jonas gräva i en sandlåda :P

hehe jahopps kanon bra att han träffade henne nu ska det bara fortsätta så här bra med.

haha hunden ja vad ska jag säga haha satte honom i jonas bil då han har separations ångest ifrån mig och bara skäller så tänkte att då ser ju hunden mig eftersom jonas hade kört in sin bil på gården men det resulterade i att han ville stanna i bilen så han är nu med jonas några dagar jag behöver andas. och vi skaffade ju honom ihop från första början så ja.. så kan det vara :D kul va de iallafall bil tokig är min hund haha..


ne nu är det dags att sova natti natti...


Jag har inte silver och inte guld
Inget du kan få
Det jag äger ligger blottat för din syn
Mina händer är tomma men hjärtat är fullt
Av nåt du inte ser
Så jag har nånting som är mera värt ändå

För om du tappar modet och faller ner på knä
Kan du vila här hos mig
Som en klippa i stormen att luta dig mot
Och jag sviker aldrig dig

Jag ska följa dig genom eld och vatten
Över land och hav
Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå
Från det högsta berg till den djupaste av dalar ska jag gå
Genom tid och rum
Ja, alla mina dagar ska du få

Och när vindarna leker på vidderna
Dansar jag med dig
Om solen bränner svalkar jag din hud

För om du tappar modet och faller ner på knä
Kan du vila här hos mig
Som en klippa i stormen att luta dig mot
Och jag sviker aldrig dig

Jag ska följa dig genom eld och vatten
Över land och hav
Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå
Från det högsta berg till den djupaste av dalar ska jag gå
Genom tid och rum
Ja, alla mina dagar ska du få

Jag ska följa dig genom eld och vatten
Över land och hav
Genom tid och rum
Ja, alla mina dagar ska du få
Genom tid och rum
 Ja, alla mina dagar ska du få 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0