allt o inget

jahopps va ska man skriva,

sitter hemma har nu fått truck kortet så ska söka jobb inom de..

sitter o tänker mycket tänk om man hade handlat på ett helt annat sätt  vad bra de hade vart då..

och till dig : varenda anmälan har jag nu lagt ner av alla dom jag hade gjort mot dig, sedan har jag fixat med en sak till men de e något du får märka.
hoppas de kan vara nått bra o en början på ett slut på alla bråk.



jag sitter nu o segar som fan. men i morgon ska de sättas igång och plugga som fan igen,

va ute hos lunas ena fadder och hans tjej förut drack kaffe med dom skit trevligt..

nehe nu ska man strax sova dags att göra en sak till bara...

ha de gött folket hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0