att se något sådant

på tv får mig att tänka efter,

att jag alltid kommer finnas där för din skull oavsett vad de e.
jag har tänkt efter på vad de e som e viktigt o inte du är otroligt viktig för mig du har varit ett bra tag och kommer alltid vara oavsett hur mycket skit det kommer vara eller har varit.
folk kan spekulera i vem jag snackar om men jag kommer inte skriva ut de, personen betyder iallafall massor för mig och ligger mig väldigt varmt om mitt hjärta.

jag har gjort mina misstag och dom kan jag stå för men jag kan också ändra mig oavsett vad de gäller,
på många punkter har jag redan ändrat mig och jag kommer inte sluta ändra mig för de,
jag har funnit där för dig oavsett vad de varit och jag kommer göra de fortsatt med skulle du komma till mig och be om hjälp så kommer jag alltid finnas där.

man gör misstag  här i livet men de misstaget va nog de största.



usha tårarna bara började rinna och tankarna kom fram o allt annat med för den delen, nu sitter jag bara o tänker på vad som hade hänt om allt hade varit annorlunda idag. men jag har konstaterat de att de e svårt att visa folk att man har förändrats sig för folk ser jämt de dåliga dom kan aldrig se de bra man gör. men jag hoppas dom snart kan se de ordentligt istället för att bara ha negativa tankar om mig.


ne nu ska jag in i duschen ha de kanon bra,

hej hej


Älskar dig luna



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en stark människa, du klarar av de svåraste men de kan ta tid. dina vänner o familj finns där hos dej fast kanske inte alltid i din närhet, dom älskar dej fast dom kanske inte alltid visar de för dej men innerst inne så älskar dom dej för den du är o inte för den du borde vara. alla gör misstag de finns inte en ända människa i världen som inte gjort misstag så du e absolut inte ensam. bara för att du inte har en pojkvän vänta till den rätta för den finns där ute, tro mej ja vet de finns en för alla. alla är lika mycket värda ingen e mindre värd en någon annan. jag önskar jag kunde komma upp snart o hälsa på igen o de ska jag när de finns tid och inte allt för mycke att göra. jag älskar dej för den du är o ingen annan. puss o kram <3

2011-08-25 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0