oh my god oh my god

what a wounderfull suprice :P



haha jo men visst e du de baby..

tankarna på dig är varje dag o jag bara längtar o längtar inte så långt kvar men känns som en evighet hehe...

shit du är underbar hehe... ja du jag kommer sitta vid datorn när du slutat jobba de kan jag lova dig längtar så efter att prata med dig :D du är en ängel o de du skriver till mig jag smälter ju hehe..


jag har redan hittat den bästa !
det e du baby!
är galen i diiiiiiiiiiiiiig
åHHHHH du är verkligen en dröm!

blev röd i hela ansiktet när du skrev så o allt de andra du skrivit

jag tänker på de varje dag o hur underbar du är.. baby hoppas dagen går fort så du slutar jobba snart så jag får prata med dig underbara du !



_________________________________

den där förbannade bil jäveln jag måste ha hem den nu ju så jag kan byta axel eller ha med mig en axel o byta den där :S o då behövs de verktyg och en till dom kraft blääääää hatar biggggg time just nu..

men men de blir nog bra..


haha nu ska jag diska o lyssna musik en stund gött gött fördriva timmarna tills baby kommer hem till sig  :D ha de bäst gott folk hej hej


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0