okej!

det förstörde mera än vad jag trodde... usha...

jaha i morgon e de skola :P nice som tusan.

luna ligger nu o sover... och jag sitter här ska snart kolla en film o gubben jobbar..

ska ladda upp lite bilder idag tänkte jag :P från liseberg i helgen som va..




SÅ otrolig söt e hon :P




kanin resan va rolig :P





:P












hehe rickard lillebror o sandra :P dom vågade jag banga haha :P


__________________________________________________



nu till ett annat ämne..

jag skanar dig massor härom natten tog jag upp lady hit bara för de e så ensamt utan dig. jag skiter i vad folk säger om mig och vad dom tror dom vetbara en sida och dom fattar inte hur mycket den skiten dom gett mig nu har skadat.. Man ska inte fara med massa osanning för att skada någon så illa som ni gjort..

jag gjorde det bästa för dig min älskade benji. saknaden är så stor älskar dig massor tänker på dig varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0