tro du de ....

vad då tro du de?

varför i hela helvetet inte säga sanningen för

jag sa hela sanningen till dig jag tog med digtill min familj o va jätte glad över att jag hade dig men du krossade de. hela mitt hjärta o de blöder fortfarande.. jag har puttat bort dig ur mina tankar du har skadat mig rätt jävla bra..
jag har börjat gå ringleden för att tänka på annat jag har en bil att skruva med allt annat för att inte tänka på dig fatta de.
jag vet va du nu går för sanningen kom ju fram iallafall o skriv inte till mig de e vad du tror för dom orden hatar jag de e va fan du visar mig som jag tror på..
och de gjorde du ju jätte bra...

de hade inte spelat någon som helst jävla roll om jag hade ändrat mig mera för din jävla skull du hade gjort samma ändå. ändrade mig massor för att du bad mig..
jag litade på dig ! ändå svart målade du mig till folk..

jag vill bara få bort dig ur mitt huvud få bort allt de som fanns där och släppa de.
för de e inget som någonsin kommer komma tillbaka...

tack för den tiden, den va underbar så länge den varade.

jag spyr galla över dig just nu för jag e så otroligt sårad och folk njuter av att jag e de.
men jag tänker ta de i min takt o glömma o putta bort..
ingen kan bestämma min takt på hur mina känslor ska försvinna

så är de bara ...
acceptera o respektera mig för den jag är!

hej då
du har lämnat ditt spår i mitt hjärta.. även fast de va så kort tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0