usha :(

varför beter sig folk så ?

om man ger bort något varför i helvete ska man då ha de tillbaka ???
jag släpper inte ifrån mig något jag fått... så e de bara..

smärtar som fan att de ska bli sånt tjaffs o man får skulden för allt.. de e inte rätt man kan inte skylla allt på en människa så e de ju...

ta ansvar för de du gör o de du säger skyll inte på alla andra.. de har jag fått lära mig massor av.
jag e inte guds bästa barn men jag vet om jag ger bort något så får jag stå mitt kast sedan.


jahopps tack för en underbar kväll maya :D den va kanon så jävla roligt :D
ska slå slag i den saken vi snackade om nu :D
men du aldrig mera WHISKEY ! hahahah den va fan så äcklig lol

hehe så kan det vara..


sedan om man säger som så.. jag vet sanningen lilla du kom inte och snacka din jävla skit för den e jag så otroligt jävla trött på...

sitter hemma hos min mamma helt underbart att ha lite lugn och ro just nu...

ne nu ska jag kolla runt lite på datorn ha de kanon bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0