smärta

nu är de andra gången i år jag fått åka in till sjukhus

kl 03.30 vaknade jag av en sån smärta i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

men ringde sjukvårds rådgivningen som i sin tur sa ring 112.

ambulansen hämtade mig och vi åkte in till sjukhuset i kungälv.

fick smärtstillande i ambulansen.

sedan fick jag in på ett rum och där inne somnade jag när smärtan la sig.

sedan kom läkaren hon sa inte så mycket men smärtan hade då kommit tillbaka igen så ja fick mera smärtstillande...

somnade sedan igen,
sköterskan kom in med ytterligare smärtstillande som dom skulle ge mig i magen.

läkaren kom in igen vid kvart i 11 och då sa hon att jag skulle röntgas.
somnade om sedan kom sköterskan och körde ut mig så tog dom mig till röntgen jag röntgades och sedan tillbaka på rummet och kände en knöl på magen blev ju lite nojig då :S

då hade jag fått en reaktion på sprutan jag fick i magen :S

läkaren kom och berättade att de inte hittade nått på röntgen bara en antydan om att de suttit en sten :S alltså njursten fy fan säger jag den smärtan e hemsk den önskar jag ingen...


nu sitter jag hos pappa ska packa ihop sakerna och snart bege mig hemåt.

behövde inte gå till skolan i morgon fan säger jag vilken jobbig morgon/dag.

skriver mera väl hemma sedan.

hej hej 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0