bom bom bom

bom bom bom na na na bom bom bom yeah yeah vill du ha mig så kom och ta mig ;)


haha så kan de vara men hmms haha de skriver jag inte om något här men happy happy iallafall..


trodde aldrig i hela mitt liv att de va möjligt men de va de hehe

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

hehe så kan det vara har pluggat hemma idag då gick bra ska plugga hemma  morgon med.

schemat imorgon

1. väcka lunisen :D (mammas sömntuta ju)
2. lämna luna
3. hem te grannen kanske en sväng
4. ...... de resultatet kommer ni se för de kommer upp bilder sedan
5. plugga
6. äta lite vid lunch kanske
7. plugga
8. hämta lunisen vid halv 6
9. laga mat :P
10. äta hehe
11. bada luna
12. egen tid med min underbara dotter
13. lunisen ska nana
14. tv
15. prata med .....
16. sova

ja så kan de vara händer säkert massor av annat. är så jävla glad och trodde aldrig de kunde bli bättre lycka men de blev de redan i helgen hehe...


nehepps dags att glo tv sedan nana :P

ha de bäst alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0