sjuk och inte sjuk

Lunas sjuka har gått över nu e de jag som e sjuk..

sitter här hemma och väntar nu <3<3<3<3 underbart ju haha

svensk maffia på tv nu då.

ska snart lägga mig i ett bad sedan blir de en kopp te och kolla tv.

ska bädda om i mitt rum med ska kolla om de finns tvätt tid i morgon. bra att byta i sängen och så då ju. har kommit unifunn med vad jag hatar de e obäddad säng.
jahopps detta känns bra att vara sjuk. men ska väl plugga lite sedan igen efter svensk maffia...


tack snälla lilla syster för att du fixade min blogg älskar dig <3

min familj betyder allt för mig de är dom som finns där stöttar mig och älskar mig dom som verkligen vet vem jag är.

får se hur allt blir i morgon då hoppas hoppas nu..

sedan ska man in till skövde i morgon jävla cp telefon har varit inne med den nu 2 ggr blir 3 e nu fast bara en gång den blivigt i väg skickad. väntar dock på en ny tel. hatar den jag har nu...

jahopps.. vad händer mera se om man kan fixa i lgh med beroende på omde blir klart eller inte hoppas nu de blir de..

______________________________________________________________________

tack för kommentaren hon är mycket bättre och de är väl tur de vill inte min lilla älskling skall vara sjuk. men hon har sprungit runt och varit pigg medans de varit jag som legat hehe...

hoppas du mår bra. och att allt annat är bra med.

______________________________________________________


ne ska köra luna te dagis i morgon med usha lämna en varm säng hehe men men e säkert fortfarande varm när jag kommer hem.. hoppas jag hahaha...


men men ha de bäst nu alla ta hand om er :D

//

Nathalie


Luna mammas troll hehe du e den underbaraste busigaste ungen jag vet. och som du pratar nu tänk att den lilla förändringen skulle visa sig vara så bra massa prat massa skratt du är ju knappt ledsen längre bara när du e trött och när du gör dig illa annars är du mammas solstråle 24/7 hehe älskar dig gumman..

//

puss kram mamma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0