FOLK ASSÅ

Du har gjort ditt nu detta va de sista du skulle gjort....

Hoppas du är nöjd nu :D

kanon bra tycker jag slipper ju krångla med allt.


NU ÄNTLIGEN :D:D:D:D


NEHEPPS köra luna te dagis sedan plugga då...

en liten låt med lite punkter jag tycker passar in till vissa :P


ha de gött



Pundare och fnask,dårar och patrask.
nu sa jag berätta här om min del av stan.

Roland drar en marinella alla här e kriminella.
Turkarna på hörnan står och säljer tjack.
Linda suger första tasken,Petri han spyr upp sin kosken.
Snuten de står still,för här gör vi som vi vill.

Pundare och fnask,dårar och patrask.
Nu sa jag berätta här om min del av stan.
Kalle knackar bög och Achmed han är hög.
Det är gött och leva här i min del av stan.
Min del av stan,min del av stan.
Vet la du att det är gött och leva här i min del av stan.
Min del av stan,min del av stan.
Det är gött och leva här i min del av stan.
Kom igen tjejer.
Ni får gärna skaka lite också,se på mig,så där ja.

Här är vi ju alla bröder utom,utom Nils för han är döder.
Han söp sönder kroppen sin och trillade av pinn.
Vi får bidrag så det räcker,valium och fula flickor. 
Arton jugoslaver har en servicebutik.
Pundare och fnask,dårar och patrask.
Nu sa jag berätta här om min del av stan.

Vi mecka en banan medans vi gömmer oss från span.
Det är gött och leva här i min del av stan.
Min del av stan,min del av stan.
Man går omkring och göttar sig i min del av stan.
Min del av stan,min del av stan.
Man flyter runt och göttar sig i min del av stan.

Tobbe han har värsta flytet sen han gjorde askims brytet.
stålar som ett svin så han röker heroin.
Artur goglade på mackan så dom tog han arma stackarn.
Gav han vad han tål nu går han på rohypnol.
Pundare och fnask,dårar och patrask.
Det är gött och leva här i min del av stan.
Man har alltid någon plan för att överleva dan.
Man flyter runt och göttar sig i min del av stan.

Pundare och fnask,dårar och patrask.
Nu sa jag berätta här om min del av stan.
Kalle knackar bög och Achmed han är hög.
Det är gött och leva här i min del av stan.
Min del av stan,min del av stan.
Det är gött och leva här i min del av stan.
Min del av stan,min del av stan.
Det är gött och leva här i min del av stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0