längtar saknar

saknaden är så stor så de finns inte...


längtar tills just DEN dagen... vad underbart de kommer bli då...

jag kommer blir den gladaste kvinnan i världen

detta är lycka på hög nivå de kommer lösa sig allt.. så underbart de kommer vara asså de finns inte ord att beskriva denna lyckan..

sånt adrenalin har jag jag ska verkligen klara detta nu hehe...


underbart nehe kanske e dags att diska o laga lite lunch men orka äta kan ju äta lite tomat i stället då..

äter ju inte mera än så längre... men kanske ska börja äta lite till iallafall..

jahopps igår tvättade jag då alltid en gång i veckan.

luna sover nu mera hela nätterna hon har verkligen släppt mera och mera nu känns skönt.

tror inte hon har några som helst förväntningar mera nu.
försöker hela tiden prata med henne har sagt att pappa älskar dig med mera.
så pratar med henne om de konstant.

men funderar på att släppa de då de inte visar sig något som helst resultat av något.

men min underbara dotter är glad :P pratar som tusan gör hon med hehe...

nepps hon är på dagis så jag ska fixa här hemma smärta e jobbigt men de e bara att bita ihop :D


saknar älskar längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0