nehepps palla med

detta va drygt smärtan sitter kvar hoppas den försvinner.

ska bädd ner mig själv nu dags att försöka sova...

ensamheten är stor hehe men men det är de ända just nu allting annat är kanon.

ska köra luna te dagis i morgon och sedan blir det att försöka städa och laga lite mat så de finns när lunisen kommer hem.

klarar detta bra själv vilken tur hehe.. allting går fan så mycket bättre i mitt liv allt flyter på och jag har verkligen växt mycket under denna erfarenheten. nu tar jag de mest  lugnt njuter av att de e tyst och att det bara är jag och luna. tyvärr är det ändå massa skit snack runt om kring mig men men folk har tydligen inget annat att göra..
men det är som vanligt då ju hehe..

nepps vad ska man göra jo fredag ska jag försöka åka och handla nya skor till mig själv hehe.. det behövs.

sedan ta de lugnt ska se om man kan hitta på något roligt med lunisen..

ska se om jag kan fixa nya bilder på mig och min dotter kommer aldrig lägga ut enbart på henne :P haha så är det bara. e hon på bild e jag där med.

haha så kan det vara


nehepps sova time upp tidigt och lämna luna på dagis sedan hem o vila lite..


ha de gött


ÄLSKAR VERKLIGEN .... <3

LUNA ÄLSKAR DIG BUSFRÖ ÄR DU MIN  UNDERBARA DOTTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0