sååå jävla roligt

nu funkar bilen som den ska...

tack för att du va här du är guld värd gumman...

shit asså de va roligt att vara ute en sväng o köra lite strög..

det va längesedan nu....


luna sover som en stock och har gjort sedan 20.00..

tack mina vänner för den underbara hjälpen jag fick tidigare idag.
nu kan man åka till sin älskling utan problem igen hehe...


längtar så mycket massor massor massor

vilken otrolig lycka detta är..


OCH IDAG VA DEN DAGEN JAG FICK LUNA HELT FÖR MIG SJÄLV.......


känns riktigt skönt att ingen kommer bråka om henne :D underbar känsla det dära...

nehepps dags att lägga sig nu då..


Älskar dig ....

älskar dig luna mammas baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0