underbart är de verkligen

det går framåt nu hehe

underbart e de verkligen

luna mår bättre nu hon e glad och pratar mera. tänk att mitt beslut kunde göra så hon blev gladare :P
men de gjorde de gud vad jag älskar min trollunge hehe..

nu går de bara framåt. jag fixar mitt och lunas liv till tusen nu kanon bra ju...

sitter med färg i håret nu blir nog bra... ska bli förändringar nu. har gått ner 2 kilo till :P bara 20 kvar ju haha men de e många som säger att jag ska ge mig. men de tänker jag inte tänk så bra de kommer bli :D:D


nehepps ska ringa lite samtal nu och bara njuta av mitt underbara liv tillsammans med min underbara dotter...


OCH EN SAK BARA

ni skrattar åt mig för att jag är annorlunda jag skrattar åt er för att ni är som alla andra !!:P


ha en bra kväll nu hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0