älskling, luna, bilen m.m

ofattbart hur jag kunde hitta en sån bra kille som jag har hittat... trodde jag ju aldrig..

ärlig snäll och underbar.. finns inte många såna..

tyvärr har man stöt på alldeles för många sådana innan men några få har varit rak ryggade...

jag trivs så bra med mitt liv nu så de finns inte...

jag får de jag vill ha och behöver de kallas kärlek...

han står emot skiten som man får och han drar inte han har inte tänkt att dra heller... det vet jag för han låter inte ``de´´ sabbotera de som han och jag har.. de e kärlek de :p

fick ett sms förut där de stod att : jag älskar dig över allt annat...

han e så otroligt söt hehe..

usha så segt de e när han jobbar man vill liksom inte lägga sig själv men de e något man får vänja sig vid hehe...



helt otroligt dumt av folk o tro att dom ska lyckas.. vi håller ihop och PRATAR med varandra vi vet vad vi går för döljer inget... de e nog mera än vad många som läser denna bloggen klarar av..


och skit samma om de e anmälningar med i spelet så vitt jag vet så kan inte min dotter ringa 11414 hon kan nog inte de numret och vet inte hur en tele funkar på de sättet..
shit dra in ett barn för sina egna misstag de e fel..

skit samma valet e gjort :D återigen men denna gången ändras det inte en gång till gav dig chansen chansen e nu borta :D


idag pratade luna om sin cyckel som hon har hos sin ``pappa´´ som hon aldrig träffar. får la se om den kommer hit snart eller om man ska köpa en ny cyckel till henne..

hon vill ju cyckla :D

nehe nu ska jag plugga vidare fan så segt men men de behövs.. ha de kanon alla ni som njuter av att läsa min underbara blogg ;) puss på er haha hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0