bilen :P

jahopps letade servo rör idag hittade de på volvo i skövde. :P haha killen hjälpte mig då jag hatar o ligga under bilar. men han fick ditt de och så sänkte han ner den vi fylde på olja haha men han läckte igen från andra röret :O om man blir tokig så i morgon blir de till att köpa ett rör till..

men men då funkar det ju sedan iallafall..

hehe ja så kan det vara... va med en polare idag och handlade :P trevligt.. men stod i kö till bil provningen i typ 40 min drive in :S segt haha men men ....

ja ja så kan det vara snart dags att sova med min underbara älskling..

ni får ha de kanon bra alla..



Fy fan va barnsligt

Vad gjorde de så för?

Fy fan va barnsligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0