;-)

Jag har hört om ditt nya liv 
ditt nya jobb och din nya bil 
inget nytt på något vis 
vårt liv i repis 

Trodde sen jag flyttade ut 
att du skulle göra nåt du aldrig gjort förut 
så sitter du och hon vid vår öppna spis 
vårt liv i repris 

Jag hörde att du grät 
när jag inte längre var din 
sen tog det väl en vecka eller två 
innan hon fick flytta in 

Du har möblerat om endel sen dess 
men du bor ändå kvar på samma adress 
och det är hon som kallar dig gullegris 
vårt liv i repris 


Jag hörde att du grät 
när jag inte längre var din 
sen tog det väl en vecka eller två 
innan hon fick flytta in 

och här sitter jag och håller hand 
med han som brukade fixa din bil ibland 
och i dagens blad en förlovnings notis 
vårt liv i repris 

Jag har hört en del om dig 
och inte är det mycket som har ändrat sig 
inget nytt på något vis 
vårt liv i repris
________________________________________________

jahopps pojken i skolan och lunis på dagis jag ska snart dra mig jag med. men för att göra något helt annat. känns faktiskt bra att det händer något nu.

:D


oooo jag o min baby sitter o pratar om massor. hehe så underbart det kommer bli och våra planer  ;-)

hehe får la se om det blir så :D

hoppas kan man ju göra..


han e så underbar min baby ååå gud ja :D

mmm vi har en låt iallafall :D

Hey, I'm a believer 
And gravity's letting go of me tonight 
You, came out of nowhere 
When everything was passing by at the speed of light 

So hold my hand and never let me go 
Take a leap of fate into the unknown 


I am flying 
My heart is taking over 
The world is flashing by 
Higher higher higher 
I will follow wherever it might take us 
Chasing through the sky 
Higher higher higher 


Oh I know 
It can be scary 
You bet it all when your heart is on the line 
But oh, baby don't worry 
Just hold my hand and never let me go 


I am flying 
My heart is taking over 
The world is flashing by 
Higher higher higher 
I will follow wherever it might take us 
Chasing through the sky 
Higher higher higher 


Take me higher 
I hold you as we're shooting through the atmosphere 
Around us everything disappears 

Woah oa oa 

I am flying 
My heart is taking over 
The world is flashing by 

__________________________________

helt otroligt att vara så här kär ..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0