fy fan för somliga

fick hem min underbara hund igår..

men fy fan säger jag bara sår under varenda jävla tass...
nu har han tratt och jag ska smörja in tassarna för kvällen... otroligt detta e inget som kommit över natten detta har han haft några dagar eller till och med några veckor tillbaka.. att man inte kollar sånt :S

resten tänker jag inte skriva om.. för de e helt otroligt dumt gjort av folk..

nu ska man sova skola i mon har varit en rätt bra dag i skolan hehe..

i morse fick jag köra lastbilen till skövde från tidaholm...

sedan när vi kom tillbaka till tidaholm igen så höll vi på med att lasta av och på släp och lastbilen.
kul va det körde truck o lite så :D

nehe nu ska man lägga sig breve underbaraste..
och sova blir väl en film :D det brukar de bli..

sov gott nu  folket..

i morgon e en ny dag :D

:D:D:D:D



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3R<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0