haha det va kul !

jävligt roligt att veta att denna bloggen är folks samtals ämne iallafall vissa människors samtals ämne och sedan att dom läser den mera än en gång per dag :D

kanoners går det bra med diskutionerna ? hoppas de ;) kommer ni fram till något bra ? speciellt DU!

nehe vad händer idag jo jag väntar på att min dotter ska komma hem igen hon e ute med grannens dotter i stan.

jag o baby kollar lite tv o sitter o väntar :D vi ska ju hitta på något men vet inte riktigt vad ännu. men de kommer vi nog snart på..

så underbar han är kan verkligen prata med honom och han lyssnar och han kan prata med mig detta känns så perfekt..

att de kunde bli så här hehe helt fantastiskt.

spelar ingen roll om ni ska bete er. jag lever mitt liv sköt då ta mig fan erat

det ni nu gjort e oacceptabelt. jag finner mig inte i de. och DU av alla människor som säåger att du älskar och gillar att ha henne bla bla bla massa skit snack då gör man ta mig fan inte så... !!!!!

nepps du bevisade precis hur mycket du brydde dig så jävla lågt så det finns inte..


nehe nu kom dottern nu ska vi hitta på något hehe..


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

lunisen mammas fina älskling. aldrig mera att jag gör det emot dig igen. han gjorde sitt val förlåt mamma det händer inte igen. älskar dig massor skall aldrig mera utsätta dig för de..


hej hej

<3R<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0