luna jag och min älskling

detta är ju helt kanon :D

nu ligger benji i soffan breve mig här och luna är på dagis samt att baby e i skolan. jag ska själv snart till skolan för att sitta och plugga tänkte jag.

igår va vi och firade lunas gud fars födelsedag. sedan åkte vi och träffade en polare till mig o shit vad jag skratta han e ett släkte för sig :D så underbart roligt att träffa honom igen :D

jag och min älskling har planer nu i mängder först semestern. vi funderade ett tag på att åka utomlands men de blev inte så då vi ville hitta på annat så vi sköt upp de :P men det kommer de med..

blir annan semester i stället :D

luna hon är så otroligt rolig nu skrattar hela tiden. visst trotsig är hon men världens underbaraste. va på utvecklings samtal med henne och ja de gick la bra. men lite små jobbiga saker man pratade om :S

men men nu ska jag se om jag kan diska lite :D sedan ska jag röja i hallen... ha de bäst hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0