massor som händer nu

i morgon på dagen blir det en tripp till falköping.

men men måste ta tag i de nu en gång för alla..

nu ska jag snart ner till tvätten igen har tvättat killens kläder nu. och lite av mina o lunisens kläder..

vid 17.00 blir det att hämta henne :D älskar min underbara dotter hon e verkligen mitt allt..

:D

jahopps baby e nog på g hem nu saknar honom som fan..

vi ska ju sälja bilarna vi har nu då vi hittat 2 andra bilar :D mycket bättre..

man vet nu verkligen vilka som är Vänner och vilka som är ``vänner´´..


jag vet verkligen vad jag har för vänner och inte. men sedan kunde man tro att vissa va ens vänner men aj fan så fel man kan ha..

men men bättre sent än aldrig.

nu vill man bara vara ifred och få ha sitt liv i fred....

rickard du är min ängel... tycker om dig massa massa... kyssar till dig <3<3<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0