Rickard

du kom som en frisk vind in i mitt liv. du har fått mig att må så otroligt bra.

Du betyder massor älskling du är helt otrolig.

ditt sms i natt gjorde mig generad o glad. :D inte visste jag du tyckte jag va så vacker :D

tur att jag inte släppte tanken på att träffa dig mera.
se vad bra de gick för oss båda..
trots alla dom problem som du haft och som jag haft innan..
men vi fann varandra kanske va de pga de som vi gjorde det.  :D

allting med dig e helt underbart inga bråk vi gör saker ihop. städar ihop och jag står aldrig själv o gör något utan du hjälper alltid till :D

vi kommer hålla ihop det vet jag. så mycket gemensamt så det finns inte :D

helt otrolig denna känslan.

vill alltid ha det så här. :D

du har fått mig tillbaks till den tjejen jag va innan jag flyttade hit den tjejen jag ville vara igen. lugn och sansad. spelar ingen roll vad folk tycker o tänker.
du har fångat mitt hjärta som ingen gjort :D

bara du får mitt hjärta att slå de e bara du som får min himel blå.

:D

hehe snart kommer du hem då får jag mysa med dig igen underbart

du har tagit mig för den jag e och luna tycker så mycket om dig :D
helt otroligt glad e jag för de.. för det gör mig så lycklig.

Du är underbar älskling och jag släpper inte dig kyssar i massor

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0