världens underbaraste pojkvän m.m

jag har sån tur! tur att ha honom det är så mycket lycka o kärlek.

att kunna hålla honom i handen att kunna kyssa honom när jag vill .

att kunna ha honom breve mig. han e helt fantastisk.

finns ingen som honom så otroligt underbar så de finns inte..


till ett annat ämne min dotter....

hemskt sedan hennes pappa valde bort henne så har det bara blivigt värre. men det e ju inte så konstigt han har kommit och gått nu ett antal ggr jag kan förstå att de tar på henne. men på detta sättet det är hemskt att se min lilla skrutta sån. men vad gör man jag får nu komma på lösningar för att lösa de problemet det är ett väldigt stort problem men min mamma nämnde en sak jag ska testa och se om det funkar.. jag hoppas verkligen det. jobbigt när hon inte kan berätta. det kommer bara ibland då hon säger åka till pappa och jag får säga till henne att det inte kommer bli så mera. det kommer nog ta ett tag för henne att förstå men men synd om henne att hon ska bli lämnad bara för att varken jag eller hennes pappa drar jämt men men nu blev det så vad ska man göra. han hade ju sin chans nu ! jag bad honom att inte svika en gång till för då va jag tvungen att låta det vara så. jag har nu låtit det vara...
oroar mig att hon blir som hon blir men jag hoppas att det kommer släppa snart.



nehe nu ska man mysa med sin älskling igen luna gick in o la sig i min o rickards säng.

jag hoppas hon blir bättre snart. hatar att ha denna känslan av oro som jag har för henne...

älskar dig luna du är mitt allt... gör allt för dig gumman... puss kram mamma..


ha de gött...


<3<3 R <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0