<3 <3 <3 <3

Detta va ju otroligt kul :P haha kunde inte bli bättre de e framsteg iallafall.. sakta men säkert ;P


så happy att de e som det är nu.. haha spelade in luna förut när hon höll i ena änden av kopplet :D så söt hon är givetvis så höll ju jag med men de va så gulligt :D


får se om jag kan ladda upp en video sedan så ska jag göra de för spelade faktiskt in henne :D


mitt lilla troll älskar henne verkligen..


:D


vi är våran egna familj nu


jag

luna

benji

fiskarna :D



nehe nu ska jag fortsätta städa :D


sedan blir de att lägga luna tror redan jag gör de nu då hon inte sovit på dagis... så får jag städa efter de.


efter städningen blir de plugg...


nehe kanske skriver mera senare ha de hej hej


__________________________________________________________



Du säger att du har förändrats

Att du aldrig menade att slå

Du säger att allt har förändrats

Om jag ville, så skulle jag förstå

Man skadar inte den man älskar

Vilket du faktiskt säger att du gör

 

Jag lever med mina minnen

Och sår som ingen kan se

Jag lever med mina minnen

Försöka glömma är ingen idé

Man skadar inte om man älskar

Vilket du faktiskt säger att du gör

 

Spring för livet om det är dig kärt

Att slå tillbaka, det är det inte värt

Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå

Det enda du kan göra är att gå

Det enda du kan göra är att gå

 

Du skadade hela mitt väsen

Du sa att jag alltid gjorde fel

Du klagade på hela mitt väsen

Tills jag inte längre var hel

Man skadar inte om man älskar

Vilket du faktiskt säger att du gör

 

Spring för livet om det är dig kärt

Att slå tillbaka, det är det inte värt

Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå

Det enda du kan göra är att gå

Det enda du kan göra är att gå

 

Och jag älskar livet

Det får du inte ta ifrån mig

För om nu hat är motivet

Så finns där inget hat hos mig

Spring för livet om det är dig kärt

Att slå tillbaka, det är det aldrig värt

 

Du kan inte förändra,

 

du kommer aldrig förstå

Det enda du kan göra är att gå

Det enda du kan göra är att gå

Det enda du kan göra är att gå

 

 

_______________________________________________________________________

 

 


Fått en flaska I huvet, legat sövd på akuten.
Varit död I minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.

Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta.
Ta mitt skimmer, för jag brinner.
Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge.
Jag kan lika väl fortsätta.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/d





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0