blir inget sova de e ju ett som e säkert

skulle till skövde och köra lastbil idag men fick ett telefon samtal 11.40 då jag precis skulle ta på hunden kopplet och gå till bilen skulle tanka o köpa cigg.

blev la mest att jag inte hann med hunden o så då jag fick tel samtal där dagis sägr luna har spytt du måste hämta henne åkte ditt på 3 min.

under dagen har hon inte spytt mera så trodde de va nått annat skulle precis lägga mig 23.50 då jag hör luna skrika mamma jag går in i hennes rum då spyr hon igen o gal skriker ställde henne i duschen och då grät hon o sa pappa.

efter jag torkat o tvättat av nallar bland annat hennes nyaste gossedjur ninen som är den dyrbaraste i hennes ögon. såsatte jag henne i soffan hon la sig ner men reser sig snabbt o säger mamma jag har aj aj i magen. och då lyfter jag upp spannen och hon vägrade spy i där men jag hann ändå.

stackars lillan. blir nog inget sova för varken mig eller henne i natt...


god natt alla ska sitta med min docka nu så får man se vad som händer.

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0