helgen :D

i fredags kom mina små syskon hit underbart. jag va o lånade en bil innan dom kom med.. :P

vi satt o käkade på kvällen och jag o min syster konstaterade att vi ska inte sitta mitt emot varandra haha som vi skrattade..

i lördags kl 09.00 på morgonen va de planerat vi skulle komma i väg men åkte 09.20 hehe då bar de iväg till motala till bror hans tjej o deras dotter på kallas för deras dotter.

först smörgås tårta sedan vart de go tårta som brosans tjej hade gjort mums..

sedan bar de av hemåt men släppte syskonen i falköping så dom kunde ta tåget. efter de hämtade man upp cia. så drog vi hem till mig och fixade lite sedan drog vi vidare te mariestad.

sedan en sväng till då :P
hämtade ägaren till bilen..
:D

söndagen cia åkte hem igen.

vi drog till skara och jag träffade andrea o louise under tiden jag väntade..

bilen började krångla men de löste jag fort tur man kan lite :P

sedan släppte man av dom hahahahahah knäppa e dom :P

sedan bar de av att åka till jönköping eller a lite utanför o kolla en grej.

kommer bli kanoners detta :D

jahopps ne nu e de dags att sova en sväng så man orkar dagen i morgon plugga i mon igen ju :D

ha de gött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0