IDAG 4/3-11

Nu städar man emellan pluggningen :D måste ju ta lite paus emellan...

men men ska fortsätta nu disken e klar så nu ska man bara plocka in den sedan plocka lite skit från bordet här :D nästan allt annat e ju klart går ju fort nu när man håller ordning på allt och man själv bestämmer hur man vill ha de :D

gud vad jag trivs i min lgh :D ska bara se till att dom fixar den lite till nu köket e ju typ klart så nu e de lite annat smått o gott som behöver fixas :D

nepps ha de kanon ;)




Wish the rain could wash away the past
wish the sun came out for me
I wish that you´d be here to make it shine
stay forever, be just mine


Wish that I could lean on you again
I wish that you would be whit me
I wish that sunlight helps me find our way
Gets you back to me to stay


over and over i´m upside down
Help me turn my life around
Cause over and over im upside
Why don´t you come back home?


over and over i´m upside down
Help me turn my life around
Cause over and over im upside
Why don´t you come back home?


Wish the rain could wash away the past
wish the sun came out for me
I wish that you´d be here to make it shine
stay forever, be just mine


Wish that I could lean on you again
I wish that you would be whit me
I wish that sunlight helps me find our way
Gets you back to me to stay



over and over i´m upside down
Help me turn my life around
Cause over and over im upside
Why don´t you come back home?



over and over i´m upside down
Help me turn my life around
Cause over and over im upside
Why don´t you come back home?



over and over i´m upside down
Help me turn my life around
Cause over and over im upside
Why don´t you come back home?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0