maten och allt annat

jahopps du har man diskat dammsugit och u lagar man mat då :D

panerad fisk potatis o en sås. luna älskar den maten :D

shit haha igår hade min blogg 39 besökare de e nog fan rekord nu. får se om de går upp mera kanske de gör finns ju folk som har högre. men de e kul att se detta faktiskt :D


jahopps vad händer i kväll inget så ska ta de lugnt mysa med min dotter äta lite chips och lite glass för hennes del då :D jag äter knappt sånt längre.. och det har gett resultat sedan i höstas har jag gått ner 19 kilo :D och nu börjar de synas nu e de några kilo till då de kommer gå kanon :D


sedan när jag lagt henne blir de ett glas vin :D

jahopps ne om man skulle återgå till maten :D snart klart ju :P

ha de gött kanske skriver mera i kväll hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0