oj oj de va längesedan nu

se där ja nu kommer man in här och skriver en rad eller flera :D

i natt fick man snackat med en underbaring på face som sedan ringde och snacka
kom överens om en hel del.. och så får de fan bli..

ett helt universum att fixa de men de är det värt hehe..

nu ska man bara vänta på svar med haha.. men de vet jag ju inte ännu brev hoppas jag nu kommer i veckan.. :D längtar efter att se vad de står i de hehe..


jahopps lunis då ja de går kanon bra med henne trots till tusen men annars går de fin fint hehe..

snart blir hon 3 år.

luna är nu mera hos sin pappa varannan helg. kanon bra för hon älskar jonas så mycket..

han hade köpt en cyckel och cyckel hjälm till henne..  i rosa hahaha.. perfekt tycker jag hehe..

plugget går framåt. och allt annat med efter va de verkar nu hehe..

jahopps nej åter gå till min vännina nu då.. ska ta vagnen och luna och bilen och dra ner till stranden och promenera i den fina sol nedgången ... hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0