vänner ????

ja man kan ju undra ibland va fan de e för något..

konstigt e de bara jag som ska ta skit när andra tycker jag gör fel men om jag tycker någon gör fel emot mig så ska jag hålla käften..

aldrig de e slut med de nu jag ska fan inte enbart behöva ta en massa skit.. de e nog nu..

jag får säga ifrån jag med.. och va e de för vän som säger så? och gör så?
va e de för vän som ljuger för en?

jaja jag ska bara ta och ta de e lugnt..

skiter i vilket..

du vet att jag älskar dig och skulle dö för dig. men tror inte du fattar de riktigt
du trampar på mig och kan snäsa åt mig men har inte sgat nått föränn nu..

men trots de vill jag inte förlora dig. men nu ska jag säga en sak till dig en sak gör du fel och de e vad jag har tyckt hela tiden du vet precis va de e med..

ta hand om de du har för fan...

jaja nu e de som de e.. synd de. men jag finns här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0