asså e de aldrig bra med.....

att kasta skit innan man vet sanningen?
nu kommer jag berätta hur de gick till och läs det ta mig fan noga för jag tänker inte ta mera skit för något jag inte gjorde.

JA jag körde efter men valde att köra om för jag pallade inte med de jag vände och drog in mot stan igen pga att jag tröttnade.
sedan va de ni som körde efter inte jag jag valde att dra mig undan när ni låg bakom personen som va i bilen ville få mig att stanna men jag sa nej personen skrek på mig men jag sa nej för jag inte ville ha massa jävla bråk. jag drog med bilen istället för att jag skyddar en person i den bilen som låg bakom och hade de hänt den personen något så hade jag blivigt vansinnig sedan ställde jag mig på statoil för jag vet att där är de folk och ljust enbart för att de inte skulle vara massa bråk. då stod ni på bates. personen som gick emot bates skrek jag på som fan och fick personen att vända tillbaka till bilen.
jag gjorde allt i min makt för att lugna ner allt.
sedan va de inte jag som startade något de kan ni snacka runt om med andra. för det va inte jag!
jag vet att personen som va i min bil va väldigt arg på en annan person i bilen bakom.
men jag vet också att personen i bilen bakom ÄR arg på den som satt i min bil.
JAG SÄGER DETTA NU EN GÅNG FÖR ALLA!
Jag vill inte beblanda mig med skiten så därför tar jag nu avstånd ordentligt från personen som satt i min bil.
vill ni bråka med varandra så gör det men lämna mig ta mig fan utanför den skiten.
är ni arga på varandra ta det då med varandra för jag backar från denna skiten har annat i livet som är viktigare.
gör inte narr av mig behandla mig inte som skit.
OCH ! detta är mitt beslut för jag har ändrat på mig och kommer inte låta andra influera mig längre de är bra nu! håll er på avstånd.

och till dig som körde bilen bakom. jag vet att du e arg på personen i min bil. men de betyder fan inte att du ska ge dig på mig.
ge dig på personen som satt i min bil istället.
jag skiter i vad du gör så länge du kan behandla mig med respekt men du vet nu också att jag tar avstånd från eran skit.
och jag vet väldigt många olika anledningar till varför du e så arg på den personen i min bil.
finns saker jag vill varna dig/er för! kom ihåg det.


_________________________________________

jahopps imorgon smäller de :P
ska bli så förbannat gött

jag har valt nu att skita i allt jävla skit i denna hålan
och jag behöver slappna av så i morgon bär det av till maya :D
___________________________________________________

jahopps har hämtat nya bilen fan vad jag har att göra men ska ladda upp bilder så  ser ni ju haha
den bilen kommer bli fin men de kommer ta ett tag men de kommer bli kanon :D
men just nu e den bara rolig hahahahaha skrattar åt den just nu :P


bilderna komme rnär jag hittar min kamera :P

men ni får ha det göttså länge och snälla kommentera inte om ni inte har något bra att säga hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0