sitta och tänka

man tänker o tänker o tänker
varför e de bara alltid jag som gör fel gentemot folk ?
varför kan dom aldrig se sin egen del i saker och ting och varför ska de snackas en massa osanning hela tiden


jaja jag har fått reda på iallafall att man inte e speciellt mycket värd och jag har fått reda på att jag e en kass mamma! inte för att jag fattar de riktigt luna har allt hon behöver kärlek tak över huvudet mat en mamma som älskar henne mest av allt.

men en fråga nu då! fel att glöma blöjor 1 gång ? :S nej skulle inte tro de men samtidigt e luna i den åldern så hon inte behöver blöja hela tiden men där gör jag väl fel med hon kanske ska ha blöja tills hon e 40 år.


hon har mig hela tiden dock kanske hon och jag behöver pauser men de handlar inte om de de handlar om att de kan vara påfrestande ibland men man älskar sitt barn lika mycket för de.

ska man hänga varenda mamma för saker och ting jag vet ju saker jag med liksom och jag anser att de har jag inte med att göra.

Luna har en underbar pappa och hon har en underbar mamma vad mera kan ett barn begära.
jag och lunas far älskar henne massor och så är det bara.
sedan att han och jag inte lever ihop det är en annan sak.
men hon har oss båda hela tiden och det tror jag hon vet om.

sluta kasta massa skit


och som jag fick lära mig en gång för 2 år sedan ca


SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA!

det lever jag nu efter och jag tänker inte bli utnyttjad mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0