we found love :P

hej igen de va ett tag sedan som jag skrev men här kommer ett inlägg...

efter allt som varit de senaste månaderna har varit skit jobbigt att man hade en människa som ljög och verkligen gjorde allt för att ha mig kvar som reserv. som tur va så fattade jag till slut att de inte funkar för mig att ha de så i och med att allt förstördes för mig. innan kunde jag ha tankar och prata om människan hela tiden men inte nu de e rikigt skönt, jag har insett i mitt liv att JAG är ingen reserv ska man ha mig så får man faktiskt ha mig på sin första plats...
DET ÄR JAG VÄRD!!!

Men efter de helvetet jag hade med människan så har jag rest mig upp igen :D och jag mår kanon bra...

de börjar nog lösa sig med det mesta tror jag igen. men de e bara att ge lite saker tid :D

har ändrat om i hemmet och trivs kanon bra med det nu :D

Att livet kunde vända och att det man verkligen önskat i flera år kunde bli så otroligt bra som de blev :D

WEIIIII ÄNTLIGEN :P

jag skiter fullständigt i vad folk säger och va de gör nu lever jag min dröm.

jag vet inte hur mycket jag igentligen ska skriva men kan efter snart 9 månader säga att JAG ÄR ÄNTLIGEN LYCKLIG IGEN :D

haha skönt att släppa taget kan jag lova.... :D



______________________________________________

så va de dags igen som så många gånger ja ännu en gång så står du utan för min dörr
så de e en sak jag måste våga att fråga kan du inte stanna kvar hos mig NÄR JAG BER DIG
snälla stanna ett tag iallafall tills natt blir dag bara en liten stund
vi behöver inte sova alls snälla stanna ett tag iallafall tills natt blir dag bara en liten stund vi behöver inte sova en ändaste blund
så har de hänt igen du sitter framför mig så tyst flera timmar har gått utan att jag blivit kysst
så de en sak jag måste våga att fråga KAN du inte kyssa mig åååååå jag ber dig
snälla stanna ett tag iallafall tills natt blir dag bara en liten stund vi behöver inte sova alls snälla stanna ett tag
iallafall tills natt blir dag bara en liten stund vi behöver inte sova en ändaste blund
du behöver inte vara så blyg jag vet att du har tittat på mig i smyg så kom lite närmre så jag får känna din värme kan du inte alltid vara min nu o för evigt så
ska jag allltid vara din
snälla stanna ett tag iallafall tills natt blir dag bara en liten stund
vi behöver inte sova alls snälla stanna ett tag iallafall tills natt blir dag bara en liten stund vi behöver inte sova en ändaste blund

så va de dags igen som så många gånger ja ännu en gång så står du utan för min dörr

så de e en sak jag måste våga att fråga kan du inte stanna kvar hos mig NÄR JAG BER DIG

snälla stanna ett tag iallafall tills natt blir dag bara en liten stund
vi behöver inte sova alls
snälla stanna ett tag iallafall tills natt blir dag bara en liten stund vi behöver inte sova en ändaste blund

så har de hänt igen du sitter framför mig så tyst flera timmar har gått utan att jag blivit kysst

så de en sak jag måste våga att fråga KAN du inte kyssa mig åååååå jag ber dig

snälla stanna ett tag iallafall tills natt blir dag bara en liten stund vi behöver inte sova alls
snälla stanna ett tag
iallafall tills natt blir dag bara en liten stund vi behöver inte sova en ändaste blund

du behöver inte vara så blyg jag vet att du har tittat på mig i smyg så kom lite närmre så jag får känna din värme kan du inte alltid vara min nu o för evigt

SÅ SKA JAG ALLTID VARA DIN!!!

snälla stanna ett tag iallafall  natt blir dag bara en liten stund
vi behöver inte sova alls snälla stanna ett tag iallafall tills natt blir dag bara en liten stund vi behöver inte sova en ändaste blund



med den låten igång så säger jag nu god natt :D


<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0