Ja de va lätt bevisat

Ja vad ska man säga sanningen kom ju fram och inte ett dugg av intresse har nu visats äntligen tror jag verkligen människan fattat vad jag mena med att jag ville vara ifred de är ju inte så spännande att bara visa att man bryr sig men den andra bryr sig inte alls. Jag vet nu hur de är men kommer samtidigt tacka denna människa för nu får jag äntligen min chans att gå vidare och leva mitt liv jag kommer också tacka dig nu för att du visade att dina känslor aldrig va riktiga bara synd jag inte fattade de snabbare men allt har ju sin tid och får väl säga bättre sent än aldrig. Nej nu har jag börjat städa köket alltså menar jag
Med de att de typ är tomt nu hehe så snart snart ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0