ja så kan de vara

ja man sitter och funderar väldigt mycket nu!

för snart 2 år sedan dog min vännina och mitt ex syster skadades svårt i en trafik olycka.

nu har rättegången varit och man känner att gamla minnen kommer upp i huvudet. :'(

jag saknar cherrie massor de är tomt. i och med allt detta så kommer allt upp i huvudet.

man sitter och tänker på hur långt elin har lyckats ta sig nu efter snart 2 år hon är så otroligt stark denna tjejen så de e helt otroligt man ser henne göra framsteg och man glädjs åt varje ny grej som kommer tillbaka..

elin är sig själv i sättet. och hon är fortfarande helt underbar :D


Cherrie du lever kvar, vi fick så lite tid men vi fann varandra fort.


nehe nu ska jag umgås lite med folket här.... ha de bäst folket



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0