DET BÄSTA DU ALDRIG HADE

vad som går runt kommer tillbaka runt

vad som går runt kommer tillbaka runt

jag sa

vad som går runt kommer tillbaka runt

vad som går runt kommer tillbaka runt

det va en tid jag trodde att du gjorde allt rätt
inga lögner inga fel
så jag måaste varit knäpp.
När jag tänker på tiden när jag nästan älskade dig
du visade din mörka sida och jag såg ditt rätta jag.
tack gud för att du sumpade det.
Tack gode gud för att jag undervek kulan.
Jag är så över dig så älskling se bra ut.

jag ville ha dig så mycket
jag är så över de
ärligt talat du visade dig att vara de bästa jag aldrig hade
du visade dig att vara de bästa jag aldrig hade
OCH jag kommer alltid vara de bästa du aldrig hade
jag slår vad om att de suger att vara du just nu!

så ledsamt du är sårad
buuuhuuuu
åh, trodde du jag skulle bry mig ????
du förtjänar inte mina tårar
jag gissar att de e därför dem inte e där.
då jag tänker att de va en tid då jag nästan älskade dig
du visade din mörka sida, älskling ja jag såg din rätta sida

Tack gud att du sumpade de
Och tack gode gud att jag undervek kulan
jag är så över dig älskling se bra ut.

jag ville ha dig så mycket
jag är så över de
ärligt talat du visade dig att vara de bästa jag aldrig hade
du visade dig att vara de bästa jag aldrig hade
OCH jag kommer alltid vara de bästa du aldrig hade
jag slår vad om att de suger att vara du just nu!

JAG VET ATT DU VILL HA MIG TILLBAKA.
Det är dags att konfrontera faktan
att jag va den som kom undan
gud vet att det skulle ta en annan plats en annan tid en annan värld
ett annat liv
tack gud för att jag fann de bra i hej då
jag brukade vilja ha dig så mycket.
jag är så färdig med det.
ärligt talat du visade dig att vara de bästa jag aldrig hade
du visade dig att vara de bästa jag aldrig hade
OCH jag kommer alltid vara de bästa du aldrig hade
jag slår vad om att de suger att vara du just nu!

jag va de BÄSTA du aldrig fick :P

haha gött go låt fast översatt lite snabbt då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0