att leva

jo de e ju så.

men hur mycket ska man tåla och ska man verkligen tåla att bli så illa behandlad som jag nu blir ???

nej jag tror inte de jag tror jag kommer få styra upp detta för i min värld så e de inte så här de ska vara..

jag ska iallafall sluta vara så förbannat snäll som jag e igentligen, jag har folk som bryr sig de e bevisat nu. men den jag inte trodde skulle behandla mig illa är nu den som behandlar mig sämst.

ge och ta e de inte så de heter ??

jo de e vad jag fattat de som, men jag kan ha fel. men jag ska iallafall sluta ställa upp på folk som inte ställer upp på mig för de funkar liksom inte så..

jaha massa nya kläder har man nu med Tack MAYA <3 du är underbar gumman..

nehe om man skulle kolla klart filmen nu då ja så får de bli nya tag och så får man hoppas att de inte kommer massa tårar för de orkar jag faktiskt inte med mera nu. de får vara bra med sådant. jag förtjänar att vara lycklig och må bra.

jag har blivigt påkörd med de va inte de roligaste bilen e knas i bak nu :/ men men de e bara att bita ihop nacken gör ont och de e segt men men  nu film så hörs vi snart igen ha de kanon :D

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0