jahopp

första dagen på backplan idag då de gick ganska bra ändå :P 
 
haha och de känns att de e på g med körningen så de e bara att hålla tummarna för att de inom en snar framtid blir uppkörning med släp.
 
jag har redan börjat kolla jobb då jag vill vara ute i god tid och få ett jobb efter utb..
 
de mesta börjar rätta sig till om bara andra kunde bry sig om sina liv istället någon gång haha... 
 
känns inte som om de har egna liv eller så e de bara avundsjuka.
 
jag har ett bra liv jag har min älskade dotter och jag har mitt ställe.. 
 
mina vänner som jag har de e dom som finns där.
 
dock vet jag att de e lite kul att lyssna på folk som snackar sin skit och som säger att jag förstört 4 år av deras liv med mera. haha men om man kollar tillbaka så ser man ju igentligen vem som startade allt och vem som gett vad.. 
jag vet iallafall att jag inte e guds bästa barn men att bli beskylld för något jag inte startat från början e faktiskt inte riktigt rätt.. jag tycker att rätt ska vara rätt och när de inte e de så blir jag sur. men ju mera jag lyssnar destomera skrattar jag åt de. 
 
när jag sitter i husvagnen så åker jag tydligen runt hos massa folk 16 mil i från mig hmm hur de får de att gå ihop de fattar jag inte menmen de roar sig lätt medannat de märks ju :P 
 
nu blir de en film sedan sova :D natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0