mitt hem och lite tankar

jahopps här kommer bilder på mitt s-rum/v-rum 
fönstret med massa ljus tända 
 
 
 
 
sitter och lyssnar på stiftelsen och samtidigt som jag e glad så har jag så mycket inombords. vill bara ligga i någons famn o gråta.... 
 
 
mitt underbara hem :P 
dock fattas du
snart dags o lägga sig i den goa sängen :P men ska lyssna lite mera på stiftelsen :P 
 
nu e de låten du är ju allting och ja de e du men de fattade du inte så jag lät dig nu gå :'( men så e de ibland önskar de va annorlunda
 
 
 
 
vill också ha den kärleken.. 
 
lägg din hand mot min kind o visa mig vägen kommer du ihåg den de känns så skönt att komma hem för när du ser mig blir du lycklig om du känner dig ensam öppna dig då dela med dig av känslan jag kan nog förstå....
 
om ditt hjärta slår kommer jag vara med dig vännen vart du än går..... ......
 
förlåt jag kan vara dum.
 
 
 
mina nya tavlor sitter där men denna soffan ska ju dock bort :P ska byta bort den :P 
 
 
 
___________________________________________________________
 
jahopps sitter vaken då jag vill ta vara på tiden som jag e hemma. 
 
dottern sover o i morgon ska vi dra igång och fixa hennes rum :P de kan behövas 
 
ensamt de e när skruttan sover gud vad jag saknar henne på veckodagarna.. 
 
 
jag har fått massa skit idag men palla rinte berätta om vad men huvudsaken va ju att jag aldrig gör något bra.... men de e bra då vet jag ju de.. 
 
 
hepp strunt samma nu ska jag snart blåsa ut ljusen o lägga mig funderar på o skaffa en mindre säng har ju ändå ingen breve mig haha :P 
 
men men e rätt sorgsen inombords just nu tyvärr e de en sådan period men de funkar ändå. 
 
jag ringde läkaren i veckan de blev ju lite avbrott o så med läkaren i o med att jag bodde i töreboda i skogen fanns inte mycket till mottagning o grejer så tog upp de nu igen istället... hoppas nu de går undan :p 
 
hepps om man skulle diska de 2 tallrikarna :D haha 
 
ha de bra nu :D kramar 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0