Jaha

Beslutet jag tagit känns otroligt bra :) slipper man se människan iallafall haha känns otroligt bra och jag är redan mycket gladare. Nog om detta nu det bara otroligt skönt att slippa alla problem och lögner men de e la så de e :)

Melina skrattar mera och mera och blir mera stabil :) de e härligt att se men att tugga på händerna och dregla är hennes grej hihi tänder på g va de ja :p 

Ush vad jag saknar Lunis men hon har kul iallafall just nu är hon hos Jennifer :) 

Ne nu ska man ut och hämta ved och jag hoppas att människan med huset ringer så man kan få åka och titta på de :) 

Hej hej :) 

Luna <3 och Melina <3 ni är mina underbara flickor älskar er massor :) 

Johan du är underbar älskar dig <3 

Kommentarer
Postat av: izzi

ska du flytta?! :O

Svar: Kommer att göra om jag hittar något här nere
Nathalie

2013-12-30 @ 10:54:55
URL: http://izzidiaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0