graviditeten luna plus lite mera

min bebis i magen växer och sparkar allt mer o mer så mysigt är de..
 
va o hjälpte några vänner att måka hus igår luna va helt röd av färgen och lotta o luna hade vatten krig så kul hade min lilla docka :D sedan åkte vi o bada de va också kul :D hon plaskar så :D men tyvärr blir de inga längre tider. blåa läppar efter ca 5 min tycker synd om mitt hjärta men de måste ha med blåsljudet o göra :/
men idag ska vi på midsommar firande jag o min docka samt jennifer :D 
 
-------------------------------------------------------------------------
 
 
 
denna känslan jag har o att få denna behandlingen jag får är inte speciellt kul men vad ska man göra? jag får bita ihop o vara stark de e ju så jag reser mig ju igen de gör jag alltid. 
 
men att veta att en person kan göra så här som han gör e helt otroligt. idag skulle jag fått besök men de blir nog inte så för människan verkar ej bry sig men då gör jag så att jag har en hemma kväll och käkar gött för mig själv och kollar film o röjer här hemma :D de funkar lika bra :D 
 
ta hand om er nu 
 
från en sårad men lycklig tjej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0