:D :D :D

då är man hos mamma jag har ej lagt mig än då jag håller på o skickar efter framkallning på kort som jag hade i mobilen :D 
 
Mina små hjärtan sover o johan sover med kul o sitta själv ne men har ju iaf katten en av dem här inne o den andre ute :D 
 
Jahopp vad ska man nu säga jo de händer ju en del men jag klarar de bra :D 
 
Att ha 2 underbara döttrar i mitt liv är de bästa som hänt mig :D 
 
Vad skulle jag gjort utan dem <3
 
Jag må vara ensamstående med 2 barn men det är absolut inget problem. 
 
Luna har sin pappa jonas och mig,  Melina har mig :D Jag är så otroligt stolt över att vara mamma till dem så de finns ej..
 
Det spelar ingen roll hur mycket skit snack det går om mig jag bryr mig faktiskt inte. Sedan skiter jag faktiskt i om Melinas pappa inte visar något intresse heller jag klarar mig bra utan de i mitt liv :D 
Det finns en bakgrund till varför jag skiter fullständigt i honom nu och folk får gärna anse att barn har rätt till båda sina föräldrar men de e ej lätt om den andre ej bryr sig de är faktiskt inte min grej att kämpa för honom. Det är han som skall visa intresse o kämpa för sin dotter men nu gör han ej de o så får då vara fallet. 
 
nog om de! De är så underbart o vara här nere så de finns ej :D 
 
nu ska jag og ta o bli klar o palra mig te sängen ha de gött hej hej 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0