A för de va ju kul

natten som va så när jag gick på toa så lät de som om någon tog i hand taget på ytter dörren och försökte öppna men jag tänkte ej mera på de trodde bara jag nojjade. så kollade genom fönstret ingen där, så trodde de va Camillas hund dollar som låg i buren vid ytter dörren som rört sig så de va ej mera med de. Sedan efter att ha varit iväg idag och tvättat bilen så kommer jag hem och grannen i andra änden som jag känner kom fram till mig o sa: du, du låser väl din dörr? ha den låst o så när du även är hemma! Jag svarade bara vad då då? Då fick jag veta att den förbannade grannen vägg i vägg med min lgh har gått o känt på handtaget på min dörr för att se om den e öppen. Detta gjorde han alltså igår tidigare på kvällen. Så de jag hörde senare va alltså inte för att jag va nojjig utan han hade varit på min dörr. Sedan åkte jag i väg en sväng och grannarna längst bort lovade att hålla koll. och mycket riktigt så stod han borta vid mitt igen! han fick en tillsägelse av mina grannar. fick även veta senare av jennifers Mamma att han hade ståt vid mitt och hängt på räcket precis utanför min dörr. han har inget där o göra. alltså gahhhhhhhh tydligen så går han även till sopp rummet och rotar i soppor med fy fan vad äckligt. känns så jävla bra att bo här eller inte! men men

snart är de över snart slipper jag denna skiten. jag hoppas ej han gör om de samt hyresvärden kommer få höra detta i morgon. Shit vad gör man igentligen om det kommer in någon i ens lgh som ej e välkommen hur reagerar man. Jag hade nog blivit vansinnig de är ju ingen som har med mitt hem att göra. Och så har jag ju mina barn här med :/ nej du ush

nu skall jag försöka sova o hoppas ingen försöker öppna dörren i natt igen.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: M L

Creepy.. :o

2014-04-14 @ 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0