Ja de va kul :)

firat camilla idag :-)

började med att jag gick upp fixade lite lämnade luna på dagis sedan åkte jag o melina hem hämtade ett lakan där vi skrev camilla 30 år tuta! det hängde jag utanför henne. Sedan åkte vi och hämtade en dekal som jag satte på min bil efter jag tvättat den resultatet:



åkte iväg och handlade mat till grillningen med vanessa och Johanna :)

grillningen va kanon. började dock bli stressad har ju planerat i en vecka och ville de skulle bli perfekt fick mycket hjälp för att göra hennes dag. Så hennes mamma och syster kom och hämtade henne och Jennifer lånade barnen så jag kunde dra o handla de viktigaste skyndade oss som fan att lämna in allt i lgh igen sedan åkte jag o Johanna och handlade serpentiner ballonger chips med mera. folk började trilla in och en av Camillas kusiner gick ut och plastade in hela hennes bil medan en annan sprayade bilen med färg som går att ta bort. :P



alla går upp i hennes lgh o Vanessa hade plastat in hennes toalett haha. o någon annan la chips under dörr mattan.
så vi gömmer oss Camillas mamma (som visste allt) ringde på dörr klockan dock ingen reaktion camilla sätter nyckeln i låset vrider om och tar ett steg in o de krasa haha. ut hoppar de fram mera än 10 Pers och skriker Grattis jag trodde hon skulle svimma :P

efter de åkte vanessa i väg kommer tillbaka o jag skriker på camilla vanessa har krockat med din bil hon går ut och får en chock igen hennes bil haha.

dagen sluta ej där åkte ut till mc klubben och hon fick festa vidare.

De finns en grej kvar hon ej märkt än ;) de lär jag snart få sms om haha

Ne en verkligt lyckad dag :)
melina sover så gott här breve i sin spjälsäng och gubben breve mig luna är hos sin pappa och sover :-)

blev ett långt inlägg idag men är så otroligt glad över att camilla blev glad.

Och jag måste säga de igen men jag älskar mina barn och min underbara fästman :P

Ne får se vad som händer i morgon om de blir som de e sagt men de återstår att se.

Natti natti :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0