väntar

Ja som en tok på lägenheten står först i kö o vet att dem skall flytta snart :)

vill så gärna ner till familjen.

:P ja de e härligt de rullar på allt nu.

Bara en sak jag riktigt stör mig på men samtidigt som jag stör mig så tycker jag de e otroligt roligt att höra. haha men en sak skall man nog tänka på o de e att jag skyddar mina barn till 10000% den som gör något som drabbar något av mina barn blir jag galen på och de med all rätt då ingen av mina döttrar gjort någon något illa dem skall då ej Heller drabbas med någon som helst skit. vilket jag vet att dem gör ändå. Och de e de värsta jag vet. Ni som läser detta läs på jag menar de jag skriver. och jag gillar ej lögner!!!!!

hepp i morgon blir de att tona rutor på olle o Gunillas bil :) sedan hämta luna vid 15 på dagis som jag saknar henne nu när hon varit hos sin pappa. I morgon blir de en kämpig dag men de skall man klara.

nu skall jag sova lillan sover då otroligt gott hehe
o gubben har nog somnat nu med. Ne skall upp i tid i morgon :-P natti natti alla nyfikna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0