Så kul

Så fort jag hämtar melina på dagis så säger hon kocke (jocke) 
Hela tiden tills vi kommer hem o hon ser att han e där då blir hon över lycklig :-D kul är de verkligen hehe 
 
Idag fick hon duscha med mig hehe hon gillade de inte till en början men sedan va vattnet roligt hehe 
 
Luna fick paket på posten idag där i låg de 2 termo byxor och ett par fodrade stövlar hehe glad blev hon min stora tjej. 
 
Är så tacksam över mina barn o min karl så de finns inte. 
 
Alltså de finns folk som läser denna bloggen som uppenbarligen bara väntar på att jag ska skriva något här som dem kan använda emot någon o de finns mycket men inget jag längre skriver ut på denna bloggen lika bra så :-) 
 
Hepp fortsätta jobba nu då 
 
Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0