Skratta

Ja de kan man göra åt en hel del :) ännu roligare är de när människan inte kan bete sig för människan fattar inte att det inte drabbar mig :) jag klarar mig och har de verkligen kanon  :) men de e så otroligt kul att få höra en massa och när man gör de så kan man inget annat än att skratta. Skylla i från sig de e människans vardag även att ljuga. Men folk har ju sett igenom de sedan lång tid tillbaka men de fattar inte människan :) 

Att bete sig som man vore kung men vara en tönt de e lite kul att se folk som ej vet vem människan är har respekt för den men dem vet ju inte igentligen att det är en mes. 

Jag vet iaf att jag inte har någon som helst respekt för människan och jag anser de att beteendet människan håller på med e bara så man kan skratta :P 

Ne nu har lillan vaknat den stora e på dagis dags att mysa med den lilla och fixa o dona här hemma :) hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0