Vad tiden går fort

Luna blir 6 år i maj och melina är redan 5 månader. Tiden har gått fort. Men jag har allt gjort mina barn bra. Helt på egen hand med :P 

Luna är så duktig och självständig visst hon är i trots ålder men de går fin fint ändå :) 

Melina är så glad hela tiden o skrattar :) inte mycket tårar där inte :) och första tanden är på väg upp så hon tuggar på allt hon kan :P 

Gud vilka underbara barn jag har älskar er så otroligt mycket ni är hela min värld mina underbara änglar :) 

Ne skall försöka sova har antagligen fått bihåleinflammation så behöver sova och i morgon blir de vårdcentralen :( 

Natti natti :) 

<3 Luna <3 

<3 Melina <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0